100709

VAAAAAAAAAARMT! fyfan har suttit inne och kokats levande :S jag får paniiik! aja har fått gjort lite idag. Fick hem min älskade kamera idag tjohooo Linda lycklig =D Nej men jo har rensat lite i gaderoben pallar inte med mina kläder mer helt seriöst bara svart fyfan det är inte jag well det var jag men inte nu. Jag har förändrats ganska mycket känner jag. Ingen annan kanske märker det men jag märker det. Har typ ny klädstil och ja jag har förändrats helt enkelt. Jag orkade inte vara den jag var längre. Men ja aaaanyway nu ska vi inte bli för djupa här. HEADERN ÄR UPPE! nå leute vad tycker ni? inte helt klar men det är en första skiss men dendär jävla gamla texten vill inte försvinna dumma den =/ jaja nu pallar jag inte skriva mer.

Natti leute♥

Kommentarer
Postat av: Marika

hahahaha för mej e du samma gamla stör apa!♥

2010-07-10 @ 20:27:39
URL: http://rockerz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0