100710

Ångeeeeeeeeeest! hej jo haha det är så himla jobbigt att imorgon är min sista lediga dag sen börjar jobbet buhu snyft =( Idag skulle jag gjort en massa saker men inget blev som planerat och jag blev hemma, SOM VANLIGT. Skulle till Trelleborg och se slaget om trelleborgen men det blev ju inte av skit också. Ja sen var det fest i beddinge strand också men dit kom jag ju såklart inte heller... och allt detta beror på färdtjänst! Jag är så trött på den. Om man vill nått måste man veta det ååår innan så man kan boka en tid, man kan aldrig göra nått spontant. Så himla tråkigt. Aja skitsamma får väl försöka komma dit imorgon eller nått.. btw nån som vill hänga på? Jo vad har jag mer gjort? hmm jag har suttit vid datorn och smält bort och ich har STÄDAT! Ja jo inte helt men mycket. Det ser iallafall inte ut som att gaderoben haft kräksjukan mer xD Nu fanns där tillräckligt med plats för att fläkten skulle kunna komma fram ÄNTLIGEN! Träffa Anna en stund i parken med kul kul :) Äta thailändsk tofu gryta om man nu kan kalla det tofu gryta när där fanns två ynka bitar tofu :S. Och sen har jag kollat på Death Note, Sofia som tipsa mig, faktiskt ganska bra :D

Gonatt :)♥

Anna i parken =)



Kolla =D♥
Death Note Episode 1 - Watch more Anime Videos at Vodpod.

Kommentarer
Postat av: Anna

Sånt är skit deprimerande att aldrig kunna göra något spontant, men vi träffades dock lite spontant...fast verkligen inte alls på samma sätt, det var kul att träffas igen, vi får träffas igen, någon dag med picknik och allt! =D

2010-07-11 @ 17:20:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0