100713

Förlåt att det inte kom ett inlägg igår men jag orkade verkligen inte. Gick upp halv 7 i tron om att jag skulle till läkaren kommer ut genom ytterdörren har fixat håret och allt och ser att det var imorgon ( idag blir det ju men ja ni fattar hoppas jag (= ) Jag blev sjukligt sur och gick upp och la mig igen, inte särskilt bra. somnade och vaknade kvart över 9 när jag skulle vara på jobbet 10 smart va? kasta på mig kläderna igen och tack och lov var sminket inte förstört och ja håret var inte svårt. Stressade så mycket att jag glömde typ lunch och grejer. Men kom dit i tid gjorde jag, visserligen helt varm och äcklig men till jobbet kom jag :P Ganska trög dag, typ det enda vi gjorde var att ta en runda i parken runtomkring och sen att kolla att vattenspridaren fungera och ja den fungerade utmärkt^^ fick gå runt dyngsur på jobbet resten av dagen xD Fick tillochmed handla mat dyngsur och ja dem kollade ju inte lite skumt på mig o__0 Fanns inget att göra så jag och Marika som jag jobbar med stack till mobilia vid 13. Ischai är sjukligt gottigt  seriöst ich liebe espresso house! Ja jo sen fick jag mina älskade solglasögon som jag tittat på ganska länge ååh dem är sååå finaaa :D Sen hem till mig och göra ansiktsmaskerna vi köpt hahah vi såg ut som monster typ eller ja det var iallafall det mamma sa :P degade framför datorn och satt lite ute sen stack hon vid 23.30 och då kanske ni förstår att jag inte pallade blogga var helt död. Det hade varit a lot to hot hela dagen...


Idag var jag ledig från jobbet nice nice nice. Skulle ju till läkaren imorse men tro fan att jag ska gå upp halv 7 på min lediga dag, nej glöm det. Ringde och avboka och sa att jag skulle börja jobba tidigare än väntat. En vit lögn här och var är inte helt fel. Somnade om sen och vaknade typ 12 av att mamma stod över mig och försökte säga nått men jag hade ju mina öronproppar just av den anledningen att jag inte skulle bli väckt av prat. Smsa Anna och frågade när vi skulle ses, hade liksom sagt det för hon ville ses igår liksom. Stack till mobilia vid 14.30 typ. Espresso house direkt och handla min ischai haha jag är beroende och nu är Anna typ det med :P Sen gå runt och kolla typ. Handlade godis till Bill och Madow också, dem börjar liksom se lite smala ut så jag tänkte att det skulle få dem att gå upp i vikt en aning :P Ja iallafall vi blev helt plötsligt trötta och då menar jag trötta haha det tog hur lång tid som helst innan vi kom hem till mig. Sen var vi så trötta så Anna typ stack hem och skulle sova. Sen har jag suttit vid datorn och knarkat Göteborg videos  jag kan inte få nog. Bidde helt depp förut. Trodde att TH skulle komma på mtv och så men det var bara på italienska mtv eller vad det nu var, buhuu ='( suttit och letat efter om det kommer livestreamas på internet utan resultat....

Nu är jag trött och detta inlägg har tagit 40 minuter att skriva för jag har nickat till ett antal gånger. Måste sova får inte komma försent till jobbet ju :P

Natti♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0