100717

Har inte orkat blogga på ett par dagar nu men där har ju typ inte funnits nått att skriva. Jag har jobbat och jobbat och sen jobbat lite till....

Jag vet inte hur det kommer att gå med bloggen jag har blivit ganska opepp på att blogga. Jag har en period där jag hatar mig själv och känner att jag är värdelös och tänkter jämnt "hurfan kan någon gilla mig så som jag är?" Jag får panik på mig själv. Dem gånger jag inte håller käft så som jag tänkte för att nä jag ska vara lite utåtgående så ångrar jag mig djupt. Jag sitter i timmar ibland dagar och tänker och går igenom vad jag sa hur jag sa det deras ansiktsuttryck och ångrar precis allt detta. Så jag tror att i fortsättningen ska jag bli vän med tapeten, ja vän med tapeten så får det bli....



OMB OMB det är fan inte sant OMB OMB jag sitter och kan inte andas! Bill har en septum! shiiet omb! jag hörde ryktena men kunde inte riktigt se det själv och tänkte inte tro det förrän jag såg det med egna ögon OCH DET GJORDE JAG NU! :O Jag har suttit med smärre andnöd i en bra stund och kan fortfarande inte andas ordentligt. Madde sitter bredvid mig och har fortfarande inte kunnat sluta le. Det är bara för sjukt alltså. Jag hatar egentligen septums med varje fiber i min kropp men FYFAN VAD FIN HAN ÄR! :O♥

OMG OMG *drooools*♥♥

Kommentarer
Postat av: Annis

Don't be sad... =(

2010-07-17 @ 19:43:26
URL: http://silentbitch.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0