4 månader

Japp idag lik som igår har jag inte gjort nått speciellt. Skulle till läkaren men palla inte dra mig ur sängen haha, det får bli imorgon det =) jaja anyway som jag sa har jag inte gjort nått speciellt storartat. Har suttit framför datorn hela dagen förutom när mamma once again skickade mig på ett uppdrag hon inte orkade göra själv nämligen handla feta ost. Men tur var det faktiskt för där i affären fanns dem dem som Sara( som för övrigt fins länkad här pinkcherrystar.blogg.se) prata om GRAZZHOPPER! var såklart tvungen att köpa en och guess what? Dem var goda :D Sen har jag suttit och knarkat en underbar låt på youtube hela kvällen. Länkar den där nere hahah såå bra han är, jag dog lite nästan :D... Alla th fans och alla som känner mig vet ni vad det är för dag idag? jo serni är det exakt 4 månader sen jag, Madde & Lena var i Göteborg och såg Tokio Hotel! tokigt ja jag vet. Har inte bestämt mig för om det känns som om det var igår eller det känns som en evighet sen eller om det känns som det aldrig hänt men i skrivande stund så lutar det åt att det känns som det aldrig hänt fastän biljetten sitter så fin på väggen. Jaja anyway nu orkar jag inte skriva mer för jag ska upp tidigt imorgon och gå till läkaren och vet ni vad jag sen ska göra? JAG SKA TRÄFFA ROBIN!♥

Länken kommer när jag figurerat ut hur man lägger upp den rätt
Nattinatti ♥(=


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0