8 Juli...

Som jag sa igår är det Maddes födelsedag idag! har varit hemma hos henne hela dagen och målat tröjor. Kollade också på Dagboken såå jävla bra film =O Åt chokladbollssmet och drack läsk ur sånna glasflaskor man alltid hade på sommaren när man var liten remember? kanske inte ni men jag. just det fick en fin mugg och übersöta armband i sen födelsedagspresent också. Jag skulle visat bilder men jag, klantig och glömsk som jag är ni vet man kallas inte guldfisk utan anledning, så glömde jag kameran dumma mig -.-' ni får dem imorgon. Ja nu har jag typ suttit en timme och gråtit sönder för samma jävla video. Jag har fortfarande inte smält 5 mars. Minns precis det ögonblicket när dem sprang ut på scenen och vad jag kände då. Så bara för att jag ser det kommer alla känslor tillbaka... men ja jag kan behöva släppa ut känslor ibland I mean vem behöver inte det? Ja nu blir det inte mer skrivet ska typ snart gå och lägga mig, har sånna magkramper igen. Helt sjukt dem kommer och går och när dem kommer så ja vill jag bara skrika. Men ja sånt är livet alla ska väl ha nått negativt i sitt liv.. anyway goonaaaatt och här nere kommer videon för er som är intresserade av vad jag gråtit över den senaste timmen...


 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0