Äntligen fredag

Eller ja så mycket äntligen är det väl inte alla dagar är fredagar när man är ledig, eller? Jo till det jag skulle säga: Jag är vaken! kanske inget speciellt men jag ska förklara. Jag brukar nuförtiden gå och lägga mig vid den här tiden. Inte särskilt smart men ja you live you learn. Men idag är det annorlunda, jag har precis stigit upp! =D Men ingen med vettet i behåll går upp 7 frivilligt när man är ledig och inte jag heller... Min tå är lite ledsen och måste till fabror doktorn =/ Jag kan uppdatera när något kul händer. Jo just det! glömde nästan, Sarah kommer ikväll juu. Vi ska laga mat men har kommit överens om att det INTE blir pannkakor det har inte gått så bra med tidigare försök. Fast blir vi ensamma kan vi ju alltid försöka så kanske vi kan ragga upp en snygg brandman.. eller nått... Ja anyway måste rusa, mascaran kladdar inte på mig av sig själv

Tschüs


Tom får muntra upp mig denna tidiga morgon <3

Han får uppmuntra mig denna tidiga morgon <3



Kommentarer
Postat av: toffie

Yeeey, Linda bloggar! :D

hehe.



Okej, han är snyggast i universum men jag gillar INTE hans kepa .. D: <3

2010-07-02 @ 13:21:12
URL: http://ssahlstrom.blogg.se/
Postat av: Sarah

En brandman kan vara bra att ha! ;D

2010-07-03 @ 11:47:18
URL: http://ohgoosh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0