Busy day

Ja vad ska jag skriva idag då? jo jag hann ju inte skriva att jag var hos Marika igår ju =D hon skulle få sin födelsedagspresent, som för den delen lika bra kunde blivit en julklapp :P ja jo kul var det haha vi typ skratta så vi höll på att dö åt att en tjej hade fastnat med röva i toastolen och fick ha folk till att dra loss henne xD jaja anyway VILL NI VETA VILL NI VETA?! kanske inte men eftersom det är min blogg så skriver jag det ändå, vill ni inte veta så ja too bad. Jag lyckades ta mig iväg till läkaren imorse,YES! typ efter sådär tre dagar av "äsch jag gör det imorgon zzzzzzzzz" fyfan vad jag är bra *klappar mig själv på axlen* Sen gick jag hem och skulle duscha tänkte jag men jaha min familj bor i badrummet tydligen xD är det inte den ena så är det den andra och är det inte den andra så är det den tredje och ja ni fattar... Ja iallafall så efter tuuuusen år fick jag finally komma in i duschen guud vad härligt. Sen snabbt dra på mig kläder och smsa Sarah som jag skulle gjort en timme innan men ja. Pinna mig hem till henne och kolla headern sååå fin den är och ännu finare kommer den bli när den är helt klar *dies* just det Fia var där om ni vill veta och det vill ni för hon är viktig^^ Ja repa sen efter det. Kommer dit samtidigt som Micke. Så sätter vi oss i soffan och väntar på Felix och väntar...och väntar...och väntar men ingen Felix så långt ögat kan nå. Så vi ringde och får till svar "jaa men vi skulle ju inte repa idag Sarah är ju inte hemma" jävla nöt. Så vi satt där i typ en och en halv timme och vänta på honom. Det tar ju en stund att åka från Bara -.-' Sen körde vi järnet i en och en halv timme och sen bidde nästa stopp Burger King MUMS! Fast vi hade sällskap, äckligt sällskap! jävla Felix till och mata demdär äckliga smittosamma fiskmåsarna o_0 Efter maten så hem till Sarah och hämta en film och nu sitter jag här. SHIIIEET vilket långt inlägg men ja idag har det hänt mycket och jag har mundiarré och då blir det såhär xD anywaaaay helt random så....


IMORGON ÄR INGEN VANLIG DAG IMORGON ÄR INGEN VANLIG DAG FÖR DET ÄR MADDES FÖDELSEDAG HURRA HURRA HURRA! =D så ska hem till henne och fira lite.

Nä nu får det räcka så folk orkar läsa haha!

Sist men inte minst vill jag säga: HATA FUCKING SPANIEN! !@#?=$&

natti folket♥

Dagens/nattens ÄLSKA!♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0