Citronmuffins och åskväder / people always leave...

Ja idag vad har jag gjort? jo för första gången på länge sov jag fram till lunch, vakna 12.30 =) Gick upp, satte mig vid datorn och väntade på att en vän skulle ringa. Fläkten var såklart med haha hurfan överlever man denna värmen utan en fläkt? :P Jo anyway kände mig helt snuskig( så kan man säga när man är smutsig i Skåne bara så ni vet ni som inte bor här ;P) så jag hoppade in i duschen såfort familjen gett sig av till stranden gud så härligt det vaaaar =D satte mig vid datorn igen tills familjen kom hem. Som ni förstått kanske så ringde aldrig min vän :/ Äta fiskpinnar till kvällsmat var inte direkt höjdpunkten på min dag jag personligen skulle inte kalla det fiskpinnar utan mer fiskrens-och-kemikaliepinnar. Mumsfilibaba ellerhur? Efter maten plockade mamma direkt fram massa saker så vi kunde baka MUFFINS! jag hjälpte faktiskt till för en gångs skull. Ni som känner mig vet att jag brukar inte direkt göra saker med familjen. Men vi hade kul men mitt i allt kom världens smäll. Sen kom smällarna tätt intill varandra i nästan en timme och till och med mamma var rädd vid ett tillfälle när det small som värst fastän hon älskar åska hurfan man nu kan göra det. lillebror är knäpp han. Han skulle hjälpa till att baka men efter första knallen tog han sin pall och bänkade sig framför fönstret och skulle kolla på blixtrarna medan syster satt på en stol och häll för öronen större delen av tiden. Jag ska snart sova för imorgon blir det upp halv 7... Det kommer ett mini inlägg till i detta inlägg med nått jag måste få ur mig och sen kommer bilderna från ikväll.

en till sak haha: jag hade ett jävla problem med detta inlägget. Kunde fan inte skriva kom skrev komm hela tiden xD Linda är th-skadad tralalalalalaaaa♥

och en sak till: Jag har sagt det innan och jag säger det igen FUCK SPANIEN!!!!! #@?!½&"


People always leave...
Är det bara jag som känner att man aldrig vet var man har sina vänner? Dem finns där en dag men sen nästa dag är dem borta, eller ja kanske inte helt men nästan. Man har någon man står väldigt nära och pratar om allt med men sen bara finns personen inte där mer, svarar inte på sms svarar inte på msn eller bara går förbi en i skolkorridoren. Ja nu har jag ju i princip slutat skolan men ni kanske fattar vart jag vill komma. jag känner att jag orkar inte det. Jag fattar tycke för en person som sen bara försvinner. Det svider till ibland. Det kan gå fort eller så kan man prata varje dag hur länge somhelst och sen bara en dag POFF borta. Jag vill kunna ha en stabilitet i mitt liv där jag har vänner som jag vet stannar. Jag undrar om det är mig det är fel på, det är det nog eller? äsch vafan jag orkar inte mer. Jag är glad för dem få vänner jag har och som jag vet stannar. Dem är inte många men jag vet att dem räcker för mig. Ja det var nog det jag hade och säga om den saken, har ni någon tanke så skriv den =)


BILDER!








Kommentarer
Postat av: IDA

Sv: Samma här! :) De är grymma båda två trots att jag personligen föredrar de tyska versionerna. :)

2010-07-12 @ 22:54:53
URL: http://iiea.blogg.se/
Postat av: Linda

Ja klart gör jag med men om man nu ska ta konserten blir det dem =)

2010-07-13 @ 23:00:27
URL: http://dogunleashed.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0