Förlåååååååååååååååt! =(

OMG nu har det fan gått en hel vecka och mer än det faktiskt sen jag bloggade sist :O Men jag har inte gjort särskilt mycket: Jo i tisdags var jag och familjen på zoo i Köpenhamn. Jag tyckte det skulle bli jättekul och så tills vi kom dit och såg hur dem bodde.. Dem hade så sjukt små inhängnader så det fanns inte. Man mådde sjukt dåligt när man kom hem det ska jag säga. Tänkte hela tiden på dem typ 10 schimpanserna som hade världens minsta yta och den ensamma tapiren som vankade fram och tillbaka i sin lilla hage. Och sen idag, när jag ändå babblar på om djur, så kolla jag på cribs på mtv. Så kom akons hem. Jag tyckte det var fint ända tills han kom till den akvarieliknande buren i trädgården där han har sin vita sibiriska tiger! Jag ville döda honom och undrar om han verkligen får ha den. Jag menar buren var så liten att tigern fan inte ens kunde vända. Han kunde bara ligga och stå på ett håll.. Ja nu har jag fått ur mig det iallafall OCH lyckats blogga. Ska bli bättre på att blogga I promise. Aaaanyway ska typ snart sova ska upp till jobbet.

Oj jo fick ju min Humanoid city live dvd i torsdags har kollat på den typ varje dag sedan dess. Bölar lika mycket varje gång. EN kväll gick det så långt att jag blev depp som fan och ville typ böla sönder hela natten. Men som tur var fanns Sofia, tack.♥

Natti♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0