Nu är jag här!

Jag har tänkt länge på att skaffa blogg men tänkt "nej jag pallar inte" eller " vafaaan ska jag heta?" xD men ja efter ett par timmars tänkande kom jag fram till ett namn och ja eftersom jag är sveriges mest okreativa person så fick jag Sarah(ohgoosh.blogg.se) att göra den. Hoppas bara jag gör en bra blogg. Headern är inte klar men ja det får vara, som man säger Rom byggdes inte på en dag.


 Kan lika bra berätta vad jag gjort idag bara för det. Gick och la mig kvart över 7 imorse eller nått smart va? Det första jag gör när jag vaknar är att skaffa mig världens brännskada på fingret, inte fan visste jag att man kunde bränna fingrarna när man håller rostat bröd! men ja det kunde man... Det var väl det mest intressanta som hänt idag...

Guten nacht^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0