Så jävla sleten

Usch eller ja usch kanske jag inte ska säga men faaan vad jag är trött. Skulle uppdaterat gårdagens blogginlägg me det blev så sent så jag orkade verkligen inte. Men ja Sarah var ju här fyfan vad vi hade kul. Först mat och sen snacks. Hahaha torra fetaostar blev det men ja shit happens har man aldrig ätit fetaost så hur ska man då kunna veta att vattnet ska vara kvar i burken? stackars lilla Sarah.  School of rock, The green mile & the notebook seriöst bättre filmer får man leta efter. Ni vet att man kan bli lite tårögd av filmer sådär så kanske det kommer en liten tår? nej nej inte här inte här bölar vi som om någon hade dött helt sjukt jag ville bara gå in i filmen och skrika "Döda inte John Coffey!" men ja dem gjorde inte som jag ville...hmm elakt... ja anyway sen skulle vi sova. Sarah skulle sovit i mammas säng men nääädå hon skulle sova i MIN säng men ja snäll som jag är lät jag henne. Inte mycket sömn blev det dock, anledningen får ni gå och grubbla på ;) och ja jag vet vad hälften av er tänker... Ja när vi nu hade vaknat aaalldeles förtidigt var det att städa haha så som det såg ut i vardagsrummet mamma hade fått en hjärtattack. Sen gick jag fan och la mig igen. nu precis har jag kommit ur duschen och tagit på mig. Västra hamnen ikväll med Sarah & Bamse juuu, kul kul.


heddåå

oj just det haha familjen är hemma nu @¤#§?%


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0