söndag

världens tråkigaste söndag seriöst har inte gjort ett piss. Har duschat och suttit framför datorn. Vart en sväng om och hämtade mammas nycklar för att hon inte pallade.. och precis nu blev jag pisserädd för mitt eget finger xD Så det var allt jag hade och säga idag ska snart gå och lägga mig för imorgon bär det av till läkaren igen.

Natti ♥

Hahah ja sova blev det ju va? näpp såklart inte :P Eller jo jag nicka till ett antal gånger och slog huvudet i tangentbordet men mer blev det inte. men jag måste bara få avreagera mig seriöst jag har aldrig mött en mer irriterande människa. Den här människan skulle man kunna bryta nacken på. Så sjukt otrevlig och kaxig så det finns inte. Med risk för att låta som om jag är 150 år gammal så säger jag: vad är det med dagens ungdom? då menar jag dem yngre tonåringarna.. Dem är så sjukt uppkäftiga och ego the size of africa.. ooh god please kill me. Aja tur att det finns en blockfunktion på msn annars hade nog mitt huvud exploderat tralalalalala^^ men nu alldeles snart ska jag faktiskt sova

Gonatt ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0